aj

Aj aj... igår var jag bakis tills att jag somnade på kvällen.. var tvungen att däcka för mitt eget bästa! orkade fasiken inte hålla mig i liv längre! men får tänka positivt, det var värt att vara bakis en hel dag, för kvällen med brudrana var otroligt kul. Bra folk ute också :)

Min rygg har pajat! jag har värk så att jag håller på att dö! Skolsyster var inte här.. och marcus skriver nationella! Nu som jag behöver han som mest! han maserar ju så fruktansvärt bra! och min rygg är ju skit, och jag tror marcus kan bota den, det är vad jag hoppas på iaf. 


Nu ska jag jobba vidare här.


// madde

kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Tack för ditt tävlingsdeltagande!
Tyvärr var det inte du som vann det hemliga paketet denna gång, men nu har du chansen att tävla om ett litet pris på min blogg igen och denna gång krävs ingen motivering!
Här tävlar du om du vill:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Hoppas du får en fin dag!

2008-04-28 @ 11:33:35
URL: http://natalieb.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0