Äntligen helg!

Idag hade jag som sagt bara en lektion. Så det var inte en jobbig skoldag direkt ;) Efter gympan åkte jag och malin och  försökte sälja  moduler(annonser) Men vi fick bara napp på tre av säkert 10..Men det är en bar början iaf. När jag kom hem gjorde mamma lite slingor på mig, sen så jag satt mig i badet och väntade på att få sköja ur det. Nu är jag iaf uppe och  håller på atttorka håret.. Så vi får väl se hur det blir nu då:)

Snart så ska jag  iväg med mammsen och hadla god mat:) Sen efter maten ska jag hem till jossankossan och umgås med henne och maya :) en massa godheter kommer nog att sitta helt rätt!! hehe, inte.. ;) Men ibland måste man få stoppa i sig sånt ;)



Puss,madde.

image241


kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHHA. Jag var bara ärlig.

Fan va wacko jag är. På bilden så trodde jag att det var en tå som stack ut. Tog ett tag innan jag fattade att det var ett löv. HÖHÖ!

2008-04-11 @ 18:59:45
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0