Äntligen!

Skönt att man kan skriva blogg igen:) Har längtat som en tog! Ibland känner man att man måste få skriva av sig lite:) Så här kommer en hel del.

ush, vilken lång dag det här har varit. Började med att mamma väckte mig vid 7 tiden i morse.. Men jag kännde verkligen hur jag inte kunnde få igång kroppen! Den ville bara inte resa sig! Minns inte ett dugg vad jag sa till mamma när hon försökte få upp mig. Men i vilket fall så lyckades jag iaf sova bort en hel religionslektion! Även att  den var super vikigt genom att vi har prov i just det ämnet. Men ändå så känner jag att jag inte orkar bry mig. Jag kan plugga ändå, och jag fick papper utav en klasskompis som hade antecknat vad hon gick igen på tavlan. Så jag hoppas innerligt att det går bra för mig ändå! Har ju alla papper hemma  nu och frågor. På tal om skola, fan vad jag är less på skolan nu! Jag känner mig nedbruten! Har två prov framför mig. Sen om några veckor väntar ännu tre prov.. Känner mig verkligen skoltrött! När jag gick i första ring var jag en rikig höjdare på att plugga :) Hade bra betyg. Sen i andra ring blev det plöttsligt mycket mindre prov.. Och man blev latare.. Men det gick bra ändå. Sen nu sista året! Jag har och kommer inte få IG i nåt ämne, det är bra. Men vette fan om jag kommer få höga betyg iår? Det lutar inte åt det hållet iaf.. Men känner att jag inte orkar kämpa för nå super höga betyg nu..Och jag tror nog att det är fler än jag som känner lika som mig! Det hör väl till att man är skoltrött sista året på gymnasiet!  ;)

Men nog snackat om det.

Efter att ha kommit hem från skolan så var jag inte hemma så länge. Ringde elin som hade sökt mig. Vi bestämde oss för att åka ned på gina. Väl där nere så hittade jag den snyggaste tröj/klännig som jag köpte. Var iförsig hos Mattan igår som hade en lika och jag kännde redan då att en sån ska jag ha! Och nu är den min:) Ska ta och ladda in en bild på den sen. Aja, som sagt, efter gina drog jag och Elin toch lämnade en ljudbok till min far som han ska lyssna på i sin bil.  När det var gjort så skjutsade jag elin hem till henne igen. Medans vi åkte bil så pratade jag och elin om vårat företag extansion uf. Vi ska ju på mässa på fredag och vi har inte planerat särskilt mycket satt säga ;) Så vi bestämde att på torsdag kör vi på. Då blir de till att planera allt. På mässan sa vi även att jag kanske ska ta och sätta i lite löshår. Vilket inte alls skulle vara fel! har ju en del hemma med. Sen får vi hoppas det blir lite beställningar där på mässan :)  

Måste bara säga att efter allt åkande hit och dit så när jag väl kommer hem så stor brosan och lagar mat :O Det blev världens godaste stekt potastis i smak av sourcream onion och även stekt biff. Det var super gott! Och brosan var helt fantastisk som kock. Den här goda middagen ska han få göra om. :P



(Dock inte min mat.) Men ungerfär så här såg potatisarna ut.  fast lite mer dill  var det nog på dom. =) 

image194


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0