Dags att sova?

Tjabba.


Nu har jag och elin varit på vårat äventyr. Vi har spionerat ;) Och vi har hämtat Amanda för att sedan härmta mina p-p.. Och sen skjutsat henne sen åkt runt lite.. Sen åkte vi hem, och nu är jag hemma =)

I morgon har jag  gympa! Förstår inte hur jag lyckas pricka in duschdagen(hår &kropp) jämt då jag har gympa.. Man duchar på morgonen och sen har man lektioner och näst sist gympa, då ska man duscha igen, suck!
men som tur är så har jag bara gympa i morgon, alla andra lektioner var tydligen inställda :) Så man kan ju åka dit då, sen duscha hemma  =) Super skönt med andra ord :)
 

Nu ska jag nog sova, blev inte så mycket bloggande för mig idag! Men får ta igen bloggandet nån annan dag ;)



Här kommer min absoluta favorit bild som jag tog idag på kusin Hanna.



image235




                           Här kommer en mer ovesentlig bild ;) men jag tycker den blev bra på något sett ändå. =) Sen ser  hur fin snö det är nu, iaf hos oss ;)


image236



kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0