Ett oväntat besök!

Tjabba! Idag är det söndag. Dagen efter en utgång. Jag kan säga att jag inte har så mycket minnen av denna dag. Jag har mest legat i sängen och mått dåligt.. Men det har jag mig själv att skylla på ;) Fast kan inte påstå att min m som precis har kommit i morse gjorde saken bättre! m värk + bakfylla Blev = Spya! Ack, så jobbigt det var! Så har känt mig helt handikappad hela dagen, men känner mig bra mycket bättre nu. Och då slutade precis bakfyllan :) Men måste säga att denna bakfylla var lätt värt att ha. För jag hade då en grymt rolig kväll igår.  :D  

Haha, tänkte precis tillbaka om gårdagen. Haha, jossan du var bästa att festa med! Fasiken vad du var rolig på förfesten :D hehe.  En repris skulle inte alls sitta fel :D

Snälla stanna ett tag
I alla fall tills natt blir dag
Bara en liten stund
Vi behöver inte sova alls
Snälla stanna ett tag
I alla fall tills natt blir dag
Bara en liten stund
Vi behöver inte sova en endaste blund

Jossan, du var både kung på dansen och sången!


Nu ska jag och min mor mysa i hennes säng. Där ska vi äta chips och dipp till andra anvenyn :)


image211

 

kommentarer
Postat av: jossan

haha!! :D ja de va kul! det där får bli vår festlåt! ;)

2008-04-07 @ 14:44:51

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0