god morgon

Det blev en tidig morgon även fast det blev utgång igår :). Måste säga att gårdagen var verkligen en märklig dag!? Panik,stress,?, m.m Ja, allt blev bara fel. Egentligen så hade jag och Mattan bestämt att vi skulle grilla korv och bara mysa med två karlar, snacka strunt prat  med mera ;) Men tror ni dom hänkade på? Nä, dom skulle ut . Vi letade folk men  det var ingen som ville följa med oss.. Suck. Hela  den tidiga kvällen blev bara konstig. Det slutade med att jag inte var med Mattan utan stack på fest till mayas bror Emil och hans kompisar :) Sen drog vi vidare till stadt.. kvällen kostade mig endast 45 kr, helt okej ;) Kvällen var verkligen lyckad! Jag hade det as kul med jossan och maya och alla.  :D Tack brudar för en lyckad kväll!


Nu ska jag ta och titta på barnmorskorna, ett tydligt favvo pogram nu för tiden :D Händer till och med att tårarna rinner ner för kinden min :P a



Ps. Malin, jag kunnde inte svara på ditt sms, no money.. träffade karln din ute förresten. :) 


Bilder sen gårdagen kommer säkerligen sen.


Ha en bra morgon gott folk.



Lägger ut en gammal bild på mig  tills vidare =)



kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0