Hallå

Nu ligger jag och min kära mor i sängen och käkar kex med philadelphia ost =) Väldans gott må jag säga.:)
 
Idag har jag inte alls mycket att skriva.. Jag har bara varit slö hela dagen, och just nu känner jag för att sova! Somna i en ljup sömn skulle inte sitta fel.. Men mamma vill mysa med mig och då blir det tv tittande i mitt rum i min säng =)

Igår sa min vän jossan till mig att jag skulle börja titta på desperate housewives, för att det ska vara en bra serie. Så nu när det är tänkte jag och min mor att vi skulle titta på det, men jag måste bara säga att det inte är nåt för mig och min mor:P Sorry jossan! ;)  Men det kan bli ändring, jag lovar :) Vi ska försöka tvinga oss att se klart hela avsittet.


Här kommer vår goda kex med philadelphi ost på. God natt!


image280
 

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0