Hej.


Detta är en dag som inte är som alla andra dagar. Som jag har skrivit tidigare så har vi fått hem en hemtenta! Denna tenta är inte den lättaste.. Vi ska söka på judendom kristendom och islam. Det är inte alls enkelt må jag säga. Det är frågor som är djupa, riktigt djupa.. Och man ska kunna diskutera dom i skrivandet, osv.. hel knäppt. Men jag kämpar på och hoppas jag hinner bli klar med tentan till före klockan sju då jag eventuellt ska iväg och fira med en pubbmacka att jag är klar med den!  Så nu det är bara att kämpa på nu då. ;)

Snart kommer pappa med pizza vilket blir så gott. Man måste få en paus från tentan! Detta går ju ej :P


Vi hörs snart.


kommentarer
Postat av: Moster

Har du någon ide om vad jag kan köpa till din mor imorron. typ 150:- . schhhhh, säg inget till henne.

2008-04-09 @ 22:28:20

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0