Hejsan!

Sitter i montern nu.. Fan, jag tror jag håller på att slockna.. vi har varit här i snart nio timmar! och det återstår till och med 2 timmar till mat och pris utdelning.. sen yttligare 3 timmar tills att bussen går hem:(  Helt sjuk jobbigt. Men men:)

Här har man träffat en massa folk iaf. Många trevliga måste jag säga. Men sen måste jag medge att man kunde väl komma hit en aning senare. För man håller på att dö känns det som nu.

Gud vad jag är glad nu när jag fick igång internet! :D Nu har man änligen något att göra. :) Att jag inte tänkte på de tidigare :P

Nu ska jag kika runt lite på nätet. Men vi hörs!



// Madde

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0