Helg

Äntligen lördag. Det är den ända dagen man kan ha riktigt roligt i hudiksvall, om man nu har den turen så att säga ;) Igår var jag,mamma och moster på restruang 49 och drack öl. Där träffade vi cissi och Mattan som vi sedan satt med och snacka. Det var mysigt. Kul att göra något sånt där en fredag liksom. Finns inte så mycket annat att göra. Förrsesten, så träffade vi även amil och jossan där. Super mysigt såg dom ut att ha! Vilken jädra tur hon har som har ett ex som bjuder ut henne på en tre rätters! Fy tusan vilken tur alltså! Tänk om en av mina kunde göra det! Skulle jimmpa tex bjuda mig på något så skulle  väl han  bjuda på en öl eller nåt ;)


Idag ser mina planer ut så här.


* Fixa morfars grav :)

* Gå på stan

* äta god mat

* fixa sig med carro

* Utgång!



Kanske  har glömt något, men men..


Nu är det duschen som gäller ! Så något händer här. :)  Solen skiner och himlen är blå så rappa på!



// Madde

image264

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0