Hemma

Nu är jag hemma från den sköna skoldagen. När vi väl kom till dellenova så fick vi en liten föreläsning sen fick vi prova på skalvet lr "jordbävningen" Det var iaf  ca 5 på richterskalan.. kanskre är rätt mycket. Men hade velat prova på lite högre! Men man får väl tänka att 5  på richterskalan när det är en rikigt jorbävning så känns det nog mer genom att en massa saker ramlar ner och  möbler skakar och stolar far hit och dit. Där vi prova på var en liten bro med tre stolat och ett bord. Och i stolarna satt vi i liksom.. Sen tror jag bordet satt fast!? Aja, men det är nog iaf värre om det skulle hända på rikigt.  Men det kändes ändå nyttigt att prova på.

Iaf, jag måste bara skriva att Awake var en höjdar film. Men man blev lite paff faktiskt. Hade inte direkt räknat ut vad som skulle hända.. Man blev bara "  Vaa?"  Så en bra film, lätt värt att kolla på. :) Rekomenderar den!


Nu ska jag ta mig en fika sen vila lite. Sen väntar jag på att batteriet till min systemkamera ska ha laddas klart så att jag kan knäppa kort på min  nya tröja och lägga ut. Sen kan det nog bli en bild på dagens outfit.


Dellenova

Inne i denna grej nere i "källarn" skakades vi om ;)

image200


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0