Lång dag!!farmor & farfar.. hunden Lotta! m.m.

herregud vilken lång dag detta har varit.. :) Men det måste bero på att jag inte har haft några läxor eller prov  att tänka på och att jag då har varit förslappad och inte alls veta vad jag ska ta och hitta på.. hehe.

När jag kom hem var mina farmor och farfar här. Dom brukar inte alls vara här ofta! Så lite kul att dom är här och hälsar på.. Men däremot deras förbannade hund skrälle! Har bara lust att sparka på den så att den flyger in i väggen och glider sakta ner.. Nädå, nån måtta får det väl vara på mig. farmor  & farfar  ska inte ta det personlig att jag inte gillar lotta (hunden) För jag gillar inte hundar alls :P Tycker bara att dom är luktar äckligt och är ivägen.. Så är det, kanske tråkigt nog.. Men sån är jag!
Skulle jag skaffa hund så ska det vara en liten liten hund som ska vara tyst och lukta gott! men vart får man tag i en sån liksom?


Idag har även fridolin kommit över. Jag visade min nya kläder till henne. Och sen gjorde hon en massa roliga/ fina frisyrer på mig. Här kommer lite bilder.



Kjolen är så söt :)

image267

Klänning
image268


image272


Hmm, den prickiga.. :) Mamma tjatade på mig att den var så fin på mig och att jag bara måste köpa den! Jag som hatar prickigt vägrade köpa den! mamma blev ledsen men till slut sa jag till henne att om hon köper den till mig så lovar jag att använda den och då blev hon glad igen och gjorde de. Men om jag ska vara ärlig nu så måste jag säga att den här prickiga klännigen tycker jag bara mer och mer om konstigt nog ;)


image269



 fast den här klännigen gillade jag mest utav dom alla.

image270image271



Här kommer även lite frisyrer.  ;D

image275image277
                                                                                                   


image276                               image278


Då var det slut ;)

// Madeleine


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0