lika trött som vanlig..

Gud vad jag är less nu.. Så fort jag kommer hem från skolan så ska jag plugga som planerat, så har jag det gjort liksom.. men icke! Jag läser igenom det lite slarvigt sen somnar jag! vad har hänt med mig? Det är varje vardag.. Samma om och om igen, somnar så fort jag kommer hem. Men  kan man väl få skylla lite på vädret, det är ju så grått.. Det gör att kroppen känner sig mer hängig också! + Att man är skoltrött också då.. men det är inte myckt kvar nu :) Ska  bli helt underbart att gå ut skolan! Jag längtar så jag håller på att spricka ;)


Idag har jag ätit så mycekt att jag nästan håller på att spy.. (jag mår verkligen illa) Jag vill bara gå på toa och spy ut det.. Men jag kan ju inte göra sånt! först och främst är det äckligt med spya, sen är det nog inte det bästa heller! Så jag får strunta i den tanken ;) Ska ta och vandra lite sen så man får i sig lite luft ist! Känns som att det är en bättre lösning! Sen måste jag nog ha lite syre i mig, hjärnan min har ju börjat paja, den fungerar inte alls lika som förr.. den har blivit sämre ;) (hehe)


Något som också är dåligt är att den där jäkla risifruttin från hemköp (hemköps egna  märke)  den smakar verkligen skit.. Jag som har längtar så länge nu efter en god risifrutti så köpte mamma hem 3 godingar av hemköps märke, man tror ju självklart att det inte kan skilja mkt på smaken.. Men det gjorde det! Ush, besviken är jag! Köp den inte! Nej det ska vara det gamla heliga rikiga märket :)

image244




Nu ska jag ta och plugga! Sen om det finns tid ska jag ta och promenera lite :) Så jag får till hjärnan i rikigt skick ;)

// Madde

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0