Lunch!

Nu kom jag precis från en god lunch. Jag åt makaroner med falukorv :) Hel gott måste jag säga!
ska ta och skriva ut en konstig som hände med min hjärna under matlagningen... När jag stod och lagade maten så kom pappa och hans kompis in i köket.. Pappa sa, vad gott det luktar, är det makaroner och köttbullar du lagar? Jag, nä, det är korv och köttbullar! (Jag tänkte helt klart att jag sa " Korv och makaroner" ) Men sen så hör jag pappas kompis skratta och jag fattar inte varför.. Han sa " Korv och köttbullar"(skratt) och jag blev ett frågetecken sen sa jag "oj, korv och makaroner menar jag " Hehe. Pappa bara, Tyckte jag hörde att du sa fel jag med.. Haha.

ibland undrar jag vad som hänt med min hjärna.. Det kanske blev nåt  fel på mig när jag föddes trots allt ;) Den är ju så knasig ibland.. Men man få väl tänka positivt i det hela, jag är inte som alla andra :) Och det är väl entligen bra det ;)

Här kommer bilder sen maten iaf :P



Maten är på g

image223



Den färdiga grismaten ;)


image224




// Madeleien

image226

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0