Natti

Nu har jag precis kommit hem från film tittande med polarna. Filmen var lite dryg, kändes som om den var en evighet men det visade sig att den var endast en timme lång. Kan det verkligen stämma ? :S
Efter filmen tittade vi på hudra höjdare som är super bra. Nu ligger jag i sängen och ska kolla på ett avsnitt av  AA. Känner mig både mätt och belåten för kvällen. Innan vi åkte och titta på film så drog vi donken. Det jag smällde i mig där var Vatten och bröd :D  (låter rikigt fattigt ) Men det är så gött.  Donkens sallads bröd är så gott så man kan nästan smälla av ;) Mättar gör det med.

Brosan har förrsesten blivit besatt av nudlar. Ikväll har han proppt i sig minst 3 nudel paket på raken. Men kan förstå varför med, det är ju super gott de med, :) Mäster kocken chrille. ;) Tror faktiskt att nudlar är det ända han kan laga, haha.


Nä, nu tjatar mamma att jag måste sova! Så god natt.


// Madde

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0