natti

Nu läre jag sova.. Har skit region i morgon klockan helvettes 8! Varför? Gud vad jag svär.. men jag gillar varken läraren eller ämnet! men man ska väl inte vara så negativ ändå kanske.. Man behöver tamefan inte svära. Slut på det madde. ( om man ändå kunde de)

Sova var det.. Bara det går bra nu då. Har ju haft en lång tupplur i dag och det kan göra att jag inte kan sova. Men jag tro faktiskt att jag kommer att kunna sova rätt så snabbt endå pga av min slitna kropp ;) Så önska mig lycka till, så hörs vi bloggen en annan dag. i morgon kanske ;)


Nu ska jag krypa ner i min sköna säng. Sängen som jag vet att Jossan tycker mycket om., eller, hon somnar jämt i den iaf!

Bye,...



kommentarer
Postat av: jossan

Ja, den är skitskön ;)

2008-04-21 @ 23:36:41

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0