Onsdag

Idag hade jag sovmorgon till klockan 12.20. Eller vad jag trodde iaf ;) Jag Fick ett sms av en klasskompis som heter malin och hon sa att vi började 11.20..  Dom måste ha flytta den! Men genom att en del av lektionen hade börjat och jag hade precis kommit ur duschen så hann jag självklart inte med den.  Men som tur var så hade vi ingen speciellt lektion så jag missade som tur var inget speciellt.

Idag fick jag min hemtenta! Ack, den är svår! Vi har 24 timmar på oss att göra klart den.. Säger bara "hjälp" Jag hade velat ha minst 72 timmar på mig iaf.  En hem tenta på kristendomen,judendomen och islam.. Det är inte det lättaste direlt!.  Men vi får väl be till gud eller nåt  så att jag har änglarna på min sida ;)  hehe.


Förresten, idag när jag vaknade och gick upp för att dra bort gardinera från fönstret, då fick jag mig en regäl chock! Hjälp det är ju rena rama vintern här i Hudiksvall nu!!! :O jag fårstår ingenting.. Varför? Nu när det var på väg att bli en sån fin vår då kommer denna vinter!! Här ska ni få bilder hur det ser ut utanför mitt hus!


Så här Såg det ut utanför mitt fönster... Kanske man ska ta fram snöslungan ;)

Hur har ni andra i sverige för vänder?  Kommentera gärna! jag blir bara glad av att få kommentarer :)


image218


image219



utanför köksfönstret!

image220


image221

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0