snö och snö

När ändå släkten var här och grattade mamma så passade jag på att vara med småtting kusinerna :) Jag har lockat håret på dom och varit ute i snö vädret och lekt. Första gången i år och förra året som man fick trampa i djup snö.. :P Faktiskt så var det rikigt härligt :) Fast jag föredrar mycket hellre vår såklart ;) Men jag tänkte iaf lägga ut en massa bilder från dagens upptäckfärd ute i snön:P



Lockar cillans hår =)

image239


Här är  rsultatet av Hannas hår :)


image240


innan jag gick ut i hög snön :)

image229


Jag och Hanna

image231


cillan

image232


Haha, här ser vi båda lite mongo ut :P men men..

image233


image234



Det var lite bilder sen dagen. Ska ta och ladda ut några lite senare också:) Det blir favoriterna! Nus ka jag och Ella sticka iväg och hämta ett p-piller ;)


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0