Söndag

Nu är det söndag och här sitter man bakis :Pmen ska inte klaga, är inte alls mycket bakis.. helt ok bakis:P 
Är hos kusinerna nu hanna och cillan. Lika bra att gå hit eftersom att jag sov hos johan i natt och dom är ju grannar! Så nu sitter jag här. Känner mig spyfärdig efter att ha tryckt i mig hudiksvalls största pizza för nån timme sen med grabbarna. ush ;) Men men.. Är man bakis sugen så är man. ;)

åhh, fick en twister glass av mormor precis, såå himla gott, känns  som att det behövs nu i detta läge med ;)  Nu ska jag kika vidare på nätet.- bye

förrseten, kvällen igår var super bra. Trodde inte den skulle bli det ett tag.. men jag hade fel och kvällen var grym!


image266

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0