Sova?

Nu börjar ögonen slockna på mig.. Kanske man borde gå och lägga sig tro? Idag har varit en dag som jag har varit väldigt seg! Vet inte varför, men alla har väl sina dåliga dagar ;) 
Men jag har faktiskt haft kul också idag, jag och mamma har skrattat en del idag! Skämtat och garvat. :D Måste säga att min mamma måste vara min bästa kompis engtligen. Man kan nog inte ha en sån bra kontakt som jag och mamma har till varandra. Vi kan prata om precis allt! Och då menar jag allt. Helt sjuk egenligen. Vissa vågar liksom inte ens prata med sina föräldrar om allt. Men det gör vi. Tur att jag har henne!



Idag så har jag även varit psykolog åt bror. Det är nämligen slut mellan han och hans tjej. Men allt verkar gå bra ändå, dom är kompisar och det är det vikigaste! :)  Sen har ju brosan en hel hög som stör på kö till han, så det blir väl ingan problem för hans del att hitta en ny :)  Men jag hoppas och tror han ska vara singel ett tag nu. Det skulle han behöva.

I morgon så bär det iväg på gymmet med maya och brosan. Nu jäklas ska det tränas. Men vi får se hur långt vi kommer på hudikgym. Det är något med min rabbat som krånglar.. Men jag ska nog kunna lösa de med min käft! ;) 

 ps, har även  idag hunnit med en middag på skutan med mamma och en kompis! Det får jag inte glömma bort att skriva.



Här är min nya tröja. Den jag skrivit om tidigare. :)


image204


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0