SS

Hallå där!


Nu var det ett bra tag sen jag bloggade! Men det är nämligen så att jag har haft så mycket plugga tt jag inte alls haft tid för någon dator! Sen har det funits lite andra små grejer man måste reda upp ;) Men jaa, som sagt, jag har inte alls fått tid över för att kunna blogga..


Efter att ha tagit en lång promenad med min mor så sitter jag nu och tittar på efterlyst. Det är så jäkla hemskt att se vad denna dumma man som har mördat ett litet barn på 10 år(engla). Sen får dom reda på att han mördat en annan tjej vid namn pernilla  för 8 år sen.. även våldtäktsförsök.. Den här mannne tycker jag  ska dömas till döden.
Såna där idioter ska inte få leva! Förstå vad dom har förstört för offrens vänner ,släktingar och speciellt för familjen! Ush!


idag har det varit super fint väder. Eller det har varit de ända sen igår kanske förrgår med om jag inte minns fel.. :) Helt otroligt skönt iaf:) Nu kan man sitta ute och plugga vilken jag gjort dessa dagar ;) Här kommer lite bilder sen alla dagarna som jag inte har bloggat




Sä här har det sett när jag har pluggat dom senaste dagarna ;)




Idag var har jag inte pluggat nånting :) Och då firade mamma med thaimat till familjen. ;) Det var verkligen super gott!
image248




Det var allt för ikväll tror jag :)


kommentarer
Postat av: jossan

Och vad betyder Shinsine om jag får fråga fröken Madeleine? :D

2008-04-17 @ 22:32:51
Postat av: Anonym

alltså,rubriken åp inlägget menade jag ;P

2008-04-17 @ 22:34:22
Postat av: madde

HAHA! Jag vet inte alls vad jag menade.. Lr skrev. Tänkte antagligen på en låt och stavade troligen fel.. Men har ändra de nu
lr skrev fel ord helt enkelt tänkte på fel ord som är likt det ord jag egntligen tänkte på.. ja, så måste det ha varit :)

2008-04-21 @ 21:20:18
Postat av: Anonym

haah okej :D du med dina egna ord ;) haha

2008-04-21 @ 23:32:45

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0