Stek

Tja!

Idag slutade jag super tidigt. Men det var tack vara att jag inte hade nå rester i AM kursen. Bra gjort av mig.
När jag kom  hem tittade jag igenom plugg papper sen lade jag mig i sängen och sov i nästan 3 timmar. Kan inte alls förstå varför jag var trött idag ;) Jo, det kan bero på att jag är lite halft sliten sen helgen ;) hehe. Men så kan det gå och tuppluren var super skön. Efter den tuppisen så blev det grillning av hamburgare :)(ute i solen) Jag var kock där ett tag faktiskt. Hamburgarna satt rikigt fint i min mage kan jag säga. Det finns väl inget bättre än att grilla hambugre ute i solen? Icke, att det kan! 

Sen kom telefon in i bilden och det var väl den jag ägna mig åt i några timmar sen. ;) efter mibbisen blev det promnad med mamma och Hanna i slingan vid stormyrat . Klockan var runt 8 när vi gick där, och so,len var fortfarande uppe :) Tänk  vad man man må så mycket bättre med lite sol. Det var super skönt  med promenaden må jag säga. Jag som typ inte har nå syre i hjärnan längre! Läre ju komma igång rikigt med promenaderna även träningen som snart börjar på friskis och svettis!


Här kommer lite bilder sen dagen.

image252


image253


image254

Malin  åt även hambugare med oss  =)
Hon hade även med sig sin hund.
image256

image255



image257


Det var det de.

// Madde


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0