Tjohooo

Nu var det  länge sen jag bloggade.. Har inte alls haft lust med nån dator är det är så vackert väder ute.. man spenderar tiden ute ända till soen har gått ner liksom.. Sen blir det tv som återstår. Men men så är det!

Helgen min har jag varit hur kul som helst. jag var med sötnosen carro, vi hade det grymt kul på både förfesten och sen utgången :) Full som tusan var vi! Sparag i mellan stadt och august.. Har ingen aning hur vi kunde komma  in gratis på stadt.. Men antar att det var för att carro och jag känner både vakterna och "personalen" haha.
Kvällen var verkligen kung! En sån hoppas jag på!

Vaknade hemma hoss M med sår på knäna och blod på fötterna ;) Man vurpade några gånger satt säga ;D Full som man var:P Men det var så värt det, för det var hur  roligt som helst och sätta sig i en sån fylla plus att jag inte alls mådde dåligt dagen efter, så vad kan man säga! helt perfekt!








kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0