tjoo

Igår blev det utgång (som vanligt) Jag gick ut med Johanna och Madde. Vilka sötnosar dom är :)  utgången var helt ok. Fast stadt egntligen Su*er.. man kanske ska börja gå på august ist :)  Vi får väl se ;)  vi har ju inte direkt den bästa utelivet  i denna stad, hehe.

Hela dagen har jag varit som en trött björn.. Hela gårdagen också! Men det finns själ till de;) Hehe. Antar att har man börjat varit uppe länge på kvällen, speciellt till klockan 7 på morgonen så tar det nog stryk, som i mitt fall två dar irad :)

ikväll har jag och mamma varit på skutan och fikat lite, även en hel del snack :) Det är så mysigt att åka dit och sitta och fika. Men nu är jag hemma, mätt och belåten. Väntar bara på att aa ska börja nu :)
Förrseten, hörde jag av mammsen att dom har hittat Engla.. Suck, var inte den roligaste nyhetern.. Hon har tydligen blivit dödad av den som dom misstänkt! Så sjuka människor det finns ute i världen. Hoppas att han får livstid!


Nu ska jag stänga av datorn tror jag.. Nej förrseten, ska ta och se dom andra AA avsnitten sen, så stänger nog inte av den.

Nu ska jag se AA.. Hej då.


// Madde



Min outfit i lördags


kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilken fin fotograf man ser i spegeln ;)

2008-04-14 @ 00:40:01
Postat av: Madeleine

Haha, har jag inte tänkt på. Det är pappa som är fotografen :D

2008-04-14 @ 18:50:48
URL: http://madeleinesoderberg.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0