torsdag

Denna dag var ännu segare än igår! Jag kom hem vid halv 2, la mig i sänge, Tittade igenom pluggpapperen en gång! Sen tänkte jag att jag ska bara vila i en timme! hehe, det blev ca 2 kanske mer.. Jag har varit som en död säl hela degen! Helt sjuk? Men jag har stora aningar att det är vädret som spökar att man är som man är. Jag och mamma brukar alltdi känna av vädret när det är så dåligt som det är här i Hudiksvall. Vi har ju våra värdelösa kroppar liksom :( Tyvärr. Men men.

I morgon är det mässa som gäller. Ush, ser inte fram emot att stå i en monter i 6 timmar i sträck! Men vad gör man inte för företaget liksom:P hehe. Sen kan det ju allt finnas roligt folk där. Vem vet. ;)
Nu ska jag springa iväg till min mor som sitter i vardgasrummet och kikar på ett nytt "program" spårlöst, kan det heta så? Nåt sånt var det iaf.


Men först ska jag klä på mig lite mer, kom precis från ett skönt bad :) Nu känner mig sig fräsch! plus att man luktar  gott  över hela kroppen  tack vara body butter :)  det gör att man känner sig ännu fräschare!


Ha det bra!



// Madeleine




image207

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0