vandring, fruktdrink!

Åå hej och hå.. Nu är jag hemma från en lång promenad med min själv. :) Jag gick från mig ner till lillfjärden och runt där ett varv..(kan bli typ 3 km, kanske lite till) När jag väl ska vandra mig hemåt  så är det ju uppförsbackar.. "fan tänkte jag, jag orkar inte de"  men precis då så ringer mammsen och frågar om jag ska med på jysk :) Mitt svar blev: Gärna! Hade fan aldrig orkat  tagit mig hem igen :D typiskt mig och ta mig långt hem ifrån och sen inte orka ta mig tillbaka, haha! 


Nu väl hemma från jysk och en lång promenad så det vi fick med oss från jysk var 4 kuddar och ett nytt täcke till mig, fast jag har ju redan fått ett stort och mysigt täckte av mamma och pappa, och jag är väldigt nöjd över det, de värmer hur bra som helst och är super mysigt.. Men Tusan vad det är varmt nu när det börjar bli sommar.. Så det var derför jag fick ett nytt och tunnare av pärorna.. Men ioförsig så hade jag kunnat anväda det "gamla" ett tag till.. (får lite ångest) Men är det så att man får besök i sängen nån gång så blir det ju så jäkla varmt med det täcket ;) Så vi får prova det här nu då så ser vi.  Men ett litet plus till det här nya  täcket är att det praslar! Som som älskar prassel :D nice!


Måste bara säga att jag har blivit beroende av fruktdrinkar!! Älskar lidls fruktdrinkar!! Rekomenderar dom starkt.  det var fasktiskt  en karl  som läre mig dricka dom en gång i tiden..




image261




image262


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0