äntligen

Så är det Fredag. Det är så skönt. Hoppas denna helg blir super precis som alla andra helger har varit :) I dag har jag ingen aning vad jag ska göra, men i morgon blir det festligheter. Ska prova dricka Varm & kall, det ska bli intresant att prova. Om jag inte minns fel så var det väldigt gott sist jag smakade det.

Det blev iaf ingen färgning igår.. ´(som jag trodde) Sköt upp det som vanligt. :P Men idag ´ska det bli andra bullar. Ska försöka fixa utväxten idag. Sen till veckan ska jag faktiskt prova gå till en frisör som ska vara jäklig bra har jag hört. Prata med henne idag, och jag sa att jag gärna skulle vilja ha lite mer guld blont, och även kanske en frisyr.. :) Det skulle hon kunna ordna sa hon. Så till veckan blir det besök hos henne.


Nu ska jag kika runt på lite bloggar och sen lyssna på musik sen städa garderoben sen planera vad som händer ikväll.


// Madeleine

Ge mig sommar :)

image82

kommentarer
Postat av: Elin Haubitz

Ge oss Cypern (: Hoppas du mår bättre idag tjejen. Trevligt att träffa er alla igår.

2008-02-24 @ 12:25:46
URL: http://elinhaubitz.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0