Dagen..

Denna dag har inte varit som förvantat! pappa har varit som en rikig fru på att göra saker.. Han har till´och med dammsuget, skura och allmänt stada.. Även fixat duschen som läker.. Han hare varir rikigt dukig med andra ord. 

Själv har man inte alls gjort något typ.. Legat i sängen och glott på datorn.. Vad har jag mer gjort? Badar har jag hunnit med.. Fast en snabbis bara. 

Nu sitter jag bara och funderar hur man tvättar en väska som är gjord av något konstigt matrial.. Råka nämligen spy ner den i lördas! Av någon anledning nykter.. ? 

Gud vad jag är proppmät! men ändå så är jag så sugen på något.. Har sprungit till kylskåpet typ 28 ggr och öppnat det sen gått tillbaka hit.. Kan då inte alls bestämma mig vad jag ska äta och om jag ska äta? Kommer nog att gå npgra gånger dit igen..

Nu ska jag kika vad tv har att erbjuda.. Om ett hjärta vill jag se.. men det är om ett tag.. Läste precis att en av skådesplarna heter Paprika steen. Hehe, kan man verkligen heta Paprika :P SKoj :)


Hej så länge.

// Madeleine

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0