En ny dag

idag är det söndag, vilket innebär att det är  Andra avenyn :)  Vad jag ska göra idag det återstår att se. Har väl inte så mkt val vad jag ska göra. Ush. ;) 



Gårdagens utgång var det bästa! Allt började skit. jag vid 6 tiden får sms av 5 olika personer samtidigt.. Försöker skriva med alla samtidigt  vilket var rätt jobbigt. Allt det medans jag försöker bada..   Sen när jag väl ska duscha håret så har varmvattenet så klart försvunnit! Fick ta och kliva upp och vänta en timme tills det kommer tillbaka., och på det så får jag slut på pengar på mobilen! Det blev bara kaos för alla jag sms med.. Som behövde veta saker och allt! Allt blev bara försenat.. Men iaf så kom pappa in i nöden, och fuyllde på mobilen med 200 kr så då kunde jag skicka en massa sms sen igen. Åkte iväg vid halv 9  från huset för att ta mig till iggesund för att hämta Cicci och mattan. Åkte 100 genom stan.. fick sen en bil jäkel på 30 knyck framför mig.. blev tokig när det var på 50 väg!.  Men gasade om den och hämta jossan för att sedan åka till igge och hämta dom.

Sen åkte vi hem till cicci och satt där och drack lite. Jag och jossan drog lite tidigare från cicci för att gå in gratis på stadt =) Hela kvällen var iag en toppen kväll :D Hade då grymt kul! Från att kvällen var panikslagen och min kännsla var att kvällen skulle bli ski! Men icke. Det blev super.

kan ju säga att jag fick mer än 30 sms på telefon igår, varav 8 olika personer :D Ganska roligt.har nästan kramp i fingrarna idag.



// En nöjd Madde!

image71


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0