Ett inlägg till så.

Snart så är frida klar med håret. Snart ska jag ta till mig mod att orka stiga upp ur golvet.. Hur ska det gå, jag som är så lat och & seg.. ;) Närå, så farligt är det inte. Ska röra på mitt feta fläsk och röra mig till tvåttsugan som ligger ända längst bort på detta hus. Jobbigt.  Där ska jag tvätta mina  arbetskläder. :) Så vi får hoppas att allt går som planerat. Torkat och klart tils tosrdagens arbetsdag. 

Senare ikväll ska jag till J och hämta mina saker som jag har där. Drygt! 

Undra vad som är på tv ikväll.. Man får hoppas att det är nåt bra. Som det ioförsig aldrig är..
 

// Madeleine

kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Tack sötnos :D Vad glad jag blir!!

2008-02-13 @ 20:20:43
URL: http://lindaslya.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0