Hej

Nu är trött som bara  den. Ska ta och sova ut lite innan jag ska skjutsa Mattan & cissi tills nåt ställe.. Sen blir det hemfärd för att vara med jossan, om jag inte redan är det då.. 
Vi får se vad som händer med kvällen sen. Man vet aldrig med mig och Jossan, suru. ;)

Gud vad det luktar hund av mig nu.. :P har varit med cissi på förmiddan hemma hos hennes mor och varit hundvakt. Snäll hund ändå. Ska ta och bada mig snart, få bort  hund doften ;)

Funderar ju pån att färga håret med, men jag orkar nog inte!  Det svarta fula utväxten fåt väl ta och komma fram mer.

Mammsen har förresten kommit hem från spanien. Fick en massa presenter av henne :) Ska ta och lägga ut  några av favoriterna.




Favvo halsbandet. Super tufft! Blir nog till utgången ikväll, om det blir nån :)


image67


Min super snygga  klock-ring!


image68




Och den fina hårklämman.

image69


Det var favouriterna. Dom andra smyckerna är också super fin och jag är jätte nöjd över dom. Strass och vackra. Men jag lade ut dom här därför att dom var lite mer unik än dom andra smyckerna. :)

Det  var allt.


//  Madeleine

image70


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0