Hejsan

Nu har jag varit rikitig se seg på att blogga!  Men det är så att jag har avrit väldigt uppragen pga många saker..
Jag har nu i helgen varit i stockholm och roaat mig. Hehe, variit på riksagen med klassen på fredagen, även shoppning med Amanda.. Blev väl inte sådär jätte mycket shoppning.. Kanske därför att jag har tröttnat som tusan på kläder.. varför köpa sånt man har massar av redan när man kan göra annat kul :) Iaf, på lördagen blev stan på dagen sen utgång  på lördagen. Laroy på stureplan blev det. Helgen gick bra och jag hade skoj ;)
Hehe, träffade en kille från schwiz på laroy.. Haha, jag trode han var svenne men sen när jag prata med han så visade det sig att han prata engelska med mig :D Haha, det gick super :) Fattar inte hur jag kan prata så bra eng när jag är full :P Aja, god drink och en go kille ;)
 

Under helgen har jag ätit det nyttigaste man kan äta!

*pizza (middag)
* Bullar och kakor(frukost)
*donken (frukost och lunch)
* max (lunch)
*chips med dipp (  natt fika)
* bugette ( lunch) ´

+ massa cider..


Fy tusan alltså? Jag lovar attt jag hart gått upp i vikt.. Brukar inte ha nå problem med vikten annars, men nu känner jag mig verkligen fet!


Nä, nu ska det bli en nyttig vecka framöver här. ;D  Promenader! Kanske kan börja med att gå till skolan :P ? Haha, är ju så lat att jag tar bilen dit.. Fast det tar 5 -8 min att gå.. pinsamt.


nu ska jag ta och kika på andra avenyn som börjar starx :P Till det ska jag äta risi frutti :P lr vad det heter :D jag hoppas det är nyttig iaf :D


// Madde

ps: bilder kommer sen.. 

Svara till Azra : Tack hurru :D  thihi.  ;)

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0