Jobb.

Ännu en dag har gått. Jobbet på indiska gick super bra. Trevlig perosonal m.m. Det enda negativa var att jag måste ha idiska kläder på mig :O .. Inte F*n har jag de.. Men fick hem mig två arbetsplagg.. Även så får jag köpa kläderna för billigare priser. :)

Vad ska jag göra ikväll då? Funderar på att färga håret.. Men fick ju en komplemang av söta cissi som tyckte att min utväxt var fin! Hehe, vet inte rikigt om jag håller med.. Men vi får väl se hur det blir med den saken.  


idag efter indiska så har jag totalt fyndat på standens butiker! En klänning för hela 50 kr ord,300 kr. Ett par byxor för hela 29 kr ord,300kr. Vilket kap va!?


Här kommer lite bilder på kapet.



Klänningen.. Blir bra  till Ayia Napa ;)

 
image60

Kanske en bättre bild på klänningen, men färgen stämmer inte på den här lilla bilden..



Och Byxorna

image61



Och dagens outfit  med ny byxorna (ska väl börja säga så jag med..)

image62



kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0