Lång dag..

Hej, Har precis kommit hem från staden. Ush, vilken jobbigt dag dettat har varit! Är så otroligt trött nu om dagarna. försöker inte tänka så mkt på allt som händer nu..  jag som var så glad för några dagar sen. Och nu ska allt paja! jag tänker inte skriva ut så mkt om mitt liv genom att jag vet att det finns en massa folk bland min omgivning som säkerligen läser min blogg och sedan "resonerar" den! Förstår faktiskt inte varför dom där personerna kollar in tex min BDB när dom inte ens kan heja normalt!  Vad är det då som är intresant med mig liksom? Om jag hatade en person då skulle jag då  inte gå in och kika på varje grej vad som händer med dens liv osv..? Sen att dom anväder sig av sitt lilla "konto" Så att jag inte vet vem av dom som gått in och snokat på min tex bdb det är lite töntigt. Varför inte använda sin egna bdb och visa att dom vill gå in och snoka på mtt liv. Men är dom feg så är dom.
Men en sak är iaf säkert, jag vet vilka av dom som går in och snokar.. Det förstår man tydligt. Så så anonym är dom inte..

Aja, strunt pratat om dom.


Idag ska jag färga mitt hår. lr utväxten. Det ska bli så skönt!  Sen ska jag prova min nya skjorta. :)
Sen får vi se vad jag ska göra med kvällen.. :)


// Madde


kommentarer
Postat av: PPP

Patetiskt

2008-02-21 @ 18:23:39
Postat av: Madde

ja vist är de! :S synd.

2008-03-05 @ 15:36:23
URL: http://Madeleinesoderberg.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0