Let your spirit fly!

Nu är jag som en ängel som flyger bland molnen. Sitter och sjunger på http://www.youtube.com/watch?v=4T24Md5patA den här bra låten. Hörde den på radion nyss, viste inte alls vad den hette så ringde min bästa Amanda som kan allt! Och såklart så viste hon vad den hette! :D Hon sa även att hon tänker jämt på mig när hon hör den här låten :) Att hon hade drömt om  mig och då var den här låten med i drömmen.  Jimmy hade tydligen slagit ihjäl mig i drömmen.. och sen när jag skulle begravas så hade Amnada stått och sjungit den här låten på min begravning.



Nu ska jag forsätta sjunga och prova lite nya kläd stilar :) Älskar att prova kläder. :) Provade även nyss min peak bikini som jag trodde skulle sitta som skit! Men det visade sig var rätt okej ändå:P Men nu är jag då riktigt berädd att få min kropp i form igen :) Några kg mindre så blir det super. Började min hälso vecka idag.

Nu ska jag forsätta där jag var. 




Bye bye.

// Madden

Jag bjur på en härlig sommar bild.


kommentarer
Postat av: Amanda

Jag sjöng den till Jimmy och avslöjade honom som mördare faktiskt! :P
Puss på dig

2008-02-18 @ 22:59:09

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0