Lördag

Hejsan


Sitter vid matbordet nu och äter lite frulle. Efter frullen blir det färgning av utväxt ;) Det blev uppskjutet igen :D Typiskt mig det. Efter färgning så ska jag klä på mig och sen ta mig ner på stan för att köpa mig lite vin tills ikväll. Sen kanske det blir blir det bilbolaget för att prov köra lite bilar, tänkte jag och pappa. Sen om vi orkar så läre vi väl se E.M.D,haha. Och Nanne grönvall får vi inte glömma ;)  Efter den lilla trippen ska jag vara med söta Cissi och vi ska fixa en massa saker.. Tror jag. Vi måste iaf planera inför kvällen. Jag hoppas det blir roligt ikväll. Jag vet hur många som helst av mina kompisar som ska ut. Och det är super skoj. Så det blir nog röj ikväll. Men jag ska inte förvänta mig att det blir  för roligt.. Utan hellre intala mig att det kommer bli tråkigt och förjävligt. ;)


Nu ska jag börja dona här.



Kram, Madeleine.




kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0