Louis vuitton, christian dior..

Kikar på louis vuitton väskor på internet. Dom är så fräscha :) Vill beställa en nu på engång.. Men det är billigare att åka till sthlm och gå in på louis vuitton och handla en ist fakrtiskt.Är sugen på en dior väska också.. Dom är så fin!
Jag har en full garderob med bara väskor.. Andvänder alldrig dom ju! Funderar faktiskt på om jag ska ta och sälja iväg dom och sedan köpa mig några svin dyra väskor ist! Dom kommer nog mer till anvädning.. Bättre att ha några dyrare än massa billiga. Aja, får ta och tänka på saken.

Hehe, lite komiskt att ha märken i denna stad också.. Jag som tycker om märken och har en del sånt. Även lite dyrare. Blev tex frågad sist på en fest om jag hade köpt min klocka utomlands..? Haha, Aldrig! Den är köpt på smycka och är en äkta dolce gabbana klocka. Det är en nackdel att man bor i hudik och har märken, det är ju ingen som tror att det är äkta bara för att man bor här. :P Så tänk dom om jag kommer med en ny louis vuitton bag, alla kommer garanterat tro att det är en fejk! Typiskt. Man får nog ta och vänta till man flyttat från denna stad och skaffa sig lite bagar då ;) Om jag klarar det. ;)


lägger ut några super snygga väskor.

Dior
image74

image75


louis vuitton

Party väskan är jag sugen på nu! kanske ska ha den till balen. Men då kan det bli en vit.


image76image77


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0