Mat & Saknad

Ush, sitter här och är bakfull som tusan.. Jäklar, nu när man ska bli bjuden på en god pizza klockan 6 med klassen, så ska man självklart inte alls vara sugen på en äckligt god pizza! Störigt.. Magen skriker och halsen/munnen vill ha ut lite spya.. Fan, varför kom baksmällan så sent.. Skit.

 

Nu har min älskade mamma åkt iväg tills sthlm för att sedan åka till spanien! Saknar henne redan! Jag och bror är ensam hemma nu tills imorgon då pappsen kommer hem.. Hur ska vi alla klara oss utan mamma i en hel veckan? Va? Ush.. Jag älskar min mamma så det gör ont, och det gör så ont när hon är är här nu!! kom tillbaka!!


nä, nu ska jag skicka ett mess till henne och säga att jag saknar henne.



// Madeleine 





                                                                    Min älskade mamma

image42

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0