På plats

Blev då tvingad att skjutsa JB till via.. Jag ville verkligen inte därför att jag var så trött. Men blev tvungen.. Jag tvingade med bror för att inte åka själv hela vägen hem. När vi har svängt ner tills dannes backe och släppt av J Så drar vi oss tillbaka. När vi kommer upp och ska åka ut på den "stora" vägen så står det en buss och lastbil och har sina fönster neddragna och pratar med varandra.. jag och brosan sa " Man kan väl fan inte blocka vägen såhär.." Sen sa bror " Kolla bilen i diket! Bussen åkte iväg. Vi sprang ut till lastbils chafören och prata med han och kikade in i bilen som låg upp och ner.. Där i låg en kvinna fastklämd och skrek " Hjälp, hjälp mig gud" Sen efter det " Hugg av mig armen då bögjävel" Efter det " Hjälp, hjälp, jag vill döö." Den där kvinnan viste nog inte vad hon snackade i.. Hehe, hon var då bra full iaf! Den andra kille som satt breve han stack han, och forstatte iväg och vingla på vägen .. :D Det var fyllon från stan. Det såg man.  Sen kom  ambulans, polis, brand bil m.m Stoffe och jag fick vara medhjälpare med att sätta upp olycks skyltar :) Haha, han sa" sätt upp dom en bit här ifrån" Stoffe satt upp en
ca 100 meter från brandbilen.. Han kom och sa sen " det där blir nog en ganska stor bromsträcka.. " Sätt upp det några hundra meter bort " Stoffe gick ca 50 meter och satt upp dne där :D Haha, men det blev prima. Vi fixa kö på ca 500 m.


Vilken sväng det här blev. Det skulle ta ca 20 min.. Men tog ca 2 timmar.


// Madeleine


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0