Promenad.

Hejsan.

nu har jag kommit  hem från en lång promenad. Det var rätt kallt ute så jag valde att gå i mina snowboard kläder ;) Gick utmärkt de:P Även fast det var kallt så var det super skönt. även att jag och mamma blev helt vettskrämda nu på slutet av promenaden. Vi var vid skogen och skulle ta hand om två cyklar som låg på marken.( vid vårat villa typ..) Så när mamma tar upp den så hörs nå jäkla ljud från granen som var en bit från oss., Vettskrämda två får springer fort som tusan från platsen! Haha, det måste ha sett jäkligt roligt ut. :D


Nu ska jag ta och kika på en film, sen blir det natti natti för min del. Sen i morgon blir det bara till att njuta för min del. :) För efter klockan 3 i morgon har jag lov! skönt.


Puss & Kram


// M






 

image99

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0