pust

Ush, nu är jag så otroligt trött. Har legat i sängen som en säl och kikat på en serie på min  bärbara dator. Båda höll då på att somna :P Men det gick. Nu snart ska vi häva i oss smaskiga mackor. :) tsatsiki mackor med fläder saft! Helt otroligt gott. 

Sen efter det så blir det till att färga mitt hår. Men Jag kommer väl som vanligt att skjuta upp det. Tusan. Men vi kan ju alltid hoppas att det inte blir så:)

Annars: Vad kan det vara för bra poå tv ikväll då? :) Är så dålig på tv program, tittar ju aldrig på tv så det är inte så konstigt. ;)

Film, Kanske det finns nån som har en bra film att låna ut då. Mm, får ta och fundera på det lite.



Återkommer sen. :)


// Madeleine


Jäkla jobbigt att ha mörk utväxt, när man passar bättre i blont..  denna utväxt ska bort


image81

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0