skit väder!

Började  skolan vid 09.40.. slutade ca 3.. Hela dagen har jag varit som en död själ som simmar fram och tillbaka.. Folk har frågat mig om jag har varit ledsen.. Jag fattade inte själv vad det kan ha varit? Men ringde mamma och prata med henne lite.. Fick svaret " vädret" Ja, det är ju vädret som har gjort mig dålig. Min kropp är extra känslig till sånt här skit väder! Jag hoppas det här snusk vädret försvinner nu!



Något som gjorde mig jätte glad nu är iaf att jag fick praktik på idiska :) Jippi! Sån trevlig personal. Det gör så mkt att dom är trevliga :) jag hoppas jag får vara där i tre veckor, dom var lite osäker på det.. Men Jag ska jobba järnet och visa vad jag går för så ordnar sig säkert allt :D



Nu ska jag äta mammas goda gryta :) Som jag trodde var jätte äcklig men visade sig vara super god!


//  Madde 



kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0