Söndag blogg 2

Hejsan


Har precis fått i mig lite mat efter en timmes tupplur :) Kyckling purkel som det blev :)
jag känner mig helt utsliten, inte för att jag är lr har varit bakis eller så utan bara allmänt tröltt"! Och i morgon vill idiska(min praktik) att jag ska prova komma dit till 9.. Men då ska jag ju ta mig tusan få sluta 2 ist. Annars går jag 10-15. Sen sa hon att jag skulle prova gå heldag nån gång också. Men då säger jag så här : Om jag får ut något av det! För jag tänker inte gå en hel dag och slava för dom! Gratis! Nej, icke , aldrig. Vi praktikanter är i prencip slavar, gratis arbetare..


Nä, nu ska jag göra iordning mig inför en fet motion på ca två timmar :P




/ Kram, Madde

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0