Söndag

Igår blev det utgång (som vanligt,hehe) Det var bra mycket folk ute för att vara sista helgen före löning. Fast Jag tycker det var en massa konstigt folk ute.. Man visste vem många var! Men det var sånt tråkigt folk ute. Kvällen var ju skoj, men det är tråkigt  när man går ut ett gäng så försvinner alla bara sådär, så är man splittrad som vanligt. Kan ju erkänna att jag har haft det roligare än den här kvällen.. Hade lika gär gärna forstsatt åka bil med P & J Det var F*n  roligare att åka bil med dom och brudarna. Det var ju skoj de. :)   Men kvällen var ju i prencip gratis. Så ska väl inte klaga,hehe.


Ligger och tänker på vad jag nu ska göra i en timme. En timme tills maten. Ska jag ta mig en tupplur.. Skulle faktiskt behövas känner jag.  Helst av ally skulle jag villa se nån tecknad film. :) Men vet tyvärr ingen!
Har även min kamera ,väska och skor hos cissi.. Skulle behövit hämta dom, men kan ju inte köra än på ett tag. hade även tänkt att lägga upp bilderna sen igår på den här bloggen, men kan ju inte det genom att jag har den hos cissi.. Men får fixa det senare ikväll då jag eventuellt har den. Sen ikväl ska jag äta Thaimat, är så sugen på det! Men som sagt det blir ikväll det!


Nu ska jag ta mig min tupplur.


//  Madeleine

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0