Stackarstjejer..

Vad fan? Kolla nu på 5:an.. TBA heter det. Handlar om små tjejer i thailand som blir uthyrt till gubbar! Äckligt! Dom måste få ihop pengar till tex sina familjer, så då blir de det ända alternativet..  Starckarna.. Dom är säkert skit billiga också!

Jag tycker iaf att det är hämskt. Sånt ska inte få förekomma.. Men i denna värld så kanske på vissa ställen så kanske man måste göra så där. Så man ska då inte alls klaga på att bo här i sverige iaf. Även fast jag ofta gnäller på sverige, så ska jag från och med nu inte alls gnälla! Här lever jag som en drottning motför dom.. Så inget mer gnäll nu Madde! 


Snart ska jag även ta och kika klart på om ett hjärta. Inet för att "serien"  är super, men jag har på något sätt fasnat på den iaf. Ska ta och kika på den efter TBA..



I morgon blir det nog tyvärr även en till sjukdag.. Måste friska upp mig rikigt så att jag inte smittar alla de andra, vore bra tragiskt det!


Nu ska jag forsätta titta klart på äckel gubben med hanns thailändare..


// Madde

image55

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0