Svar till din blogg

Idag fick jag reda av en person  att en av "dom" har skrivit ett svar till ett av mina inlägg på dennes blogg. Jag letade efter bloggen och läste. Nu hoppas jag att denna person försöker förstå mitt tänkade, så  att den kan förstå lite mer nu.

 Alltså, jag vill inte hålla på så här. Men jag kan inte alls förstå varför du tar illa upp över mitt inlägg. Jag kan faktiskt säga att jag inte alla gånger heller har hejat, men det är därför att ni är så många mer än mig och jag är en person, hur tror ni det känns! DET GÖR MIG SJÄLVKLART OSÄKER för att kunna heja. Jag har flera gånger försökt få kontakt med er i ögonen och försökt heja.. Enligt en del av dom jag gått tex på stan med har sett tydligt hur en del av er tittar på mig sen tittar bort, då är det inte lätt att få en chans att heja liksom.. Men förstå mig.. Jag är en mot flera det gör en svag! Förstå. jag vill inte ha nåt bråk nu när det är så lite kvar.. Sen ses vi troligtvis inget mer efter stundenten.Så snälla stryck ett sträck över allt. Sen har jag aldrig skrivit att det är alla ni som är så. Utan det är bara vissa. Du kanske inte ens behöver ta åt dig! lr?

men vi behöver inte ha med varandra att göra men vi måste väl i allafall visa att vi börjar bli vuxen och ialla fall kunna hej på varandra.


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0