Tisdag

God morgon min läsare.
 Nu sitter jag som en slö säl och funderar på vad jag ska hinna göra i 40 min innan jag ska ta bilen för att åka på indiska för att börja slita järnet som vanligt :P Nu plinga det på dörren och jag tycker det hörs som min mormor:) Älskar henne så det gör ont. har ju bara henne och farmor kvar och plast farfar då. Men dom betyder inget motför mormor :)
undera om man ska börja fika lr hoppa in i duschen? <hmm, börjar med att prata lite med mormor.

Åh, förresten! Idag ska jag och min bal- pojk  gå och prova ut vad vi ska ha! Jag har lagt unden vad som kommer att passa oss. Vi kommer garanterat se så underbart vackara ut! Det jag har fixat är om i en dröm! Marcus, du har valt den rätta bruden! ;D hehe.


Nu har jag bråttom..


Bye bye.


// Madeleine


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0