Träna?

Nu  ska jag skiva preics som på bilddagboken.. Dålig fanatasi kanske? orkar inte formulaera om meningarana :P



Undera om man ska börja gymma? Måste få upp kroppen i form inför Ayia Napa :) måste ju ha den super trimmad och snygg tills dess ;)
Nädå, men måste få lite muskler.. Jag kan ju knappt få upp bilhuven.. Tur att jag inte fick göra det i säkerhetskontrollen på uppkörningen :D

Synd bara att veckan framöver nu kommer bli onyttig som tusan genom att mamma åker utomlands och pappa ska göra mat:D Alltså blir det, pizza, vofflor, blodbudding, brända pannkakor, donken, ja med mera.. Jag gruvar mig:D Men Jag ska försöka fixa lite olika kompisar som kan komma hit och göra lite nyttig käk till oss :) Så blir nog allt bra.


/ Madde

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0