Trött..

Idag är jag så trött efter allt jobb. Jag mådde inte alls bra i morse.. men tvingade iväg mig ändå. Hade ont i magen och sprängade huvudverk! Men det gick bättre så längre dagen gick. Tur det iaf.

Idag skulle jag handla nya arbetskläder på idiska.. Vafan vad sur jag är! Dom sa att jag skulle få rabbat, vilket jag fick, men endast 10% Fy fan vad snålt! Alltså betalar jag för att stå där... För man måste ju ha indiksa kläder när man jobbar där..Så lite mer rabbat kunde jag väl få!! Gud, funderar på att lämna tillbaka dom!

Aja, nu ska jag käka pappas tjock pankaka som lukar bara ägg typ.. Men den kan ju vara godare ;)


// Madeleine

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0