tusan!

Igår fick jag besök rätt så sent. Tänkte att vi skulle kolla på film och bara mysa till det. Men icke.. Jag somnade och vaknade gång på gång för den här jäkla halsen började jävlas med mig. Ont som tusan och ondare gjorde det när jag svalde.. Tänkte då att jag kanske skulle bli bättre tills idag inför jobbet, men Icke. Jag ringde dom och fåga om jag kunde jobba idag ändå. för kroppen fundegerar som den ska.. det var bara halsen pajat..  Dom sa till mig att dom inte hade råd med fler sjuka, så jag blev så tvungen att stanna hemma.. Det var tydligen fler på jobbet som var sjuk. 

Nu sitter  jag här och funderar på vad jag ska göra hela dagen,... 
Mamma är bort rest.. Och stoffe i skolan, en vis kille sover i sängen.. Så funderar lite på att stor städa huset med far! Även rensa bort lite skräp. :P Så nu hoppas jag det går bra med att sammarbeta med fadern idag..  Just nu håller vi på att tvätta ;) Man ser verkligen att han inte kan göra det. Haha. jag fick hjälpa han med det lilla jag kan. hehe. 


Forsättning föjer..


// Madeleien

Sitter vid den stora datorn nu.. Och här hittar jag en massa gamla bilder på mig :P


Lägger upp lite gamla bilder på mig sen 05. hehe. Kul att se hur mkt man har förändras !

  


:)


  

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0